Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie” zaprasza organizacje pozarządowe mające siedzibę na terenie województwa warmińsko – mazurskiego do udziału w bezpłatnym Programie szkoleniowo – doradczym „Opracowanie strategii fundraisingowych”.

Podczas cyklu szkoleń i doradztwa indywidualnego zastanowimy się wspólnie, jak pozyskać fundusze dla Twojej organizacji i wesprzeć Twoją misję społeczną.

Organizacja zgłaszająca się do programu szkoleń i doradztwa zobowiązana jest do spełnienia następujących warunków:

1) posiadania podstawowych narzędzi promocji takich jak: strona internetowa, aktywny funpage na FB;

2) wyznaczenia swojego przedstawiciela do udziału we wszystkich zaplanowanych w programie działaniach, na okres od marca 2023r. do listopada 2023 roku. Jeśli z różnych przyczyn losowych osoba ta nie będzie mogła brać udziału w zaplanowanych szkoleniach i doradztwie, organizacja zobowiązana jest zapewnić zastępstwo tej osoby;

Program szkoleniowo-doradczy rozpocznie się szkoleniem w formie online pt. „Fundraising pozytywną zmianą w organizacji”, w terminie 07 marca br. oraz 14 marca br.  W czasie tego szkolenia ekspert wybierze siedem organizacji, z którymi będzie umawiać się na doradztwa indywidualne w celu wspólnego opracowania strategii fundraisingowych. Wybór organizacji nastąpi w oparciu o aktywność i wyniki zadań warsztatowych realizowanych podczas tego szkolenia.

W ramach programu opracowanych zostanie 7 strategii fundraisingowych oraz przeprowadzone zostaną 2 kampanie fundraisingowe.

Organizacje zainteresowane udziałem w programie prosimy o dostarczenie podpisanego formularza zgłoszeniowego (osobiście lub elektronicznie – skan formularza) do biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie” Ogonki, ul. Letniskowa 13, 11-600 Węgorzewo.

Do pobrania:
– Formularz zgłoszenia do programu

– Program szkolenia

UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona – o zakwalifikowaniu się do udziału w programie szkoleniowo-doradczym będzie decydować opis dotychczasowej działalności organizacji m.in. w zakresie wolontariatu, a także uzasadnienie potrzeby udziału w programie.

Więcej informacji dot. zgłoszenia: tel. 513 568 011, e-mail: doradca@mazurylgr.pl oraz na stronie www.mazurylgr.pl zakładka NOWEFIO.

Ekspert prowadzący szkolenie i doradztwo:

Maria Olszewska

absolwentka zarządzania miastem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie; studiowała również historię sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Początkowo wiedzę z dziedziny fundraisingu zdobywała pozyskując partnerów biznesowych i granty dla dużej instytucji kultury.  Jednocześnie była w grupie pierwszych osób z Polski, które uzyskały Europejski Certyfikat Fundraisera podczas kursu CFR1.

Od 2013 właścicielka firmy doradczej MjjO. Prowadzi szkolenia i doradztwa z zakresu fundraisingu, crowdfundingu, nawiązywania relacji biznesowych w językach polskim, angielskim, włoskim. Ma doświadczenie w konferansjerce i organizacji imprez kulturalnych, wydarzeń szkoleniowych, produkcji teatru niezależnego.

Autorka ebooka „Narzędzia fundraisingu w Polsce” wydanego przez największy polski portal organizacji pozarządowych ngo.pl (2020).

Współpracowała m.in. z  Miastem Gdańsk, Europejskim Centrum Komunikacji i Kultury
w Warszawie (regularnie prowadzi zajęcia w ramach Christian Educational Leadership Project oraz w ramach Executive Education for Bishops and Ecclesiastical Superiors from the Countries of the Former Soviet Block), Inkubatorem Przedsiębiorczości STARTER, Oliwską Grupą Konsultingową, Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, Centrum Arrupe, Inhope/International Association of Internet Hotlines z Holandii, International Shang Shung Institute z Włoch, Akademią Morską w Gdyni, Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni, Stowarzyszeniem Klon/Jawor.

Prywatnie miłośniczka aktorstwa występująca w niezależnych grupach teatralnych |
i filmowych.