ZARZĄD STOWARZYSZENIA
LOKALNA GRUPA RYBACKA „WIELKIE JEZIORA MAZURSKIE”
OGŁASZA
ROZPOCZĘCIE PROCEDURY ZAPYTANIA OFERTOWEGO
TRYB ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Zapytanie ofertowe dotyczy wyboru Oferenta do realizacji rejsów po wytyczonym na jeziorze Święcajty queście wodnym pn. ,,Nad Świętem Jeziorem”.

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie”
KRS: 0000342523; NIP: 8451957388; REGON: 280454847
Ogonki, Letniskowa 13, 11-600 Węgorzewo
Tel. 797 805 688
e-mail: biuro@mazurylgr.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja rejsów houseboatem w ramach realizacji questu pn. ,,Nad Świętym Jeziorem”.
2. Do realizacji przedmiotu zamówienia przekazany zostanie jacht motorowy nazwie QUESTBOAT, marki Nexus 870 REVO, nr rejestracyjny PL000FD2, nr identyfikacyjny: PL-AHON8752G020, sprawny techniczne oraz ubezpieczony.

III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Organizacja rejsów po queście powinna się odbywać od 01 maja 2025r. do 30 września 2025 roku.
2.Wynik postępowania umieszczony zostanie na stronie internetowej Zamawiającego www.mazurylgr.pl.
3. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarta w ciągu 7 dni od dnia wyboru Oferenta.
4. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.

IV. OBOWIĄZKI STRON
1. Oferent otrzymuje od Zamawiającego sprzęt sprawny technicznie, bez uszkodzeń, w stanie gwarantującym jego bezpieczne użytkowanie, który zostanie przekazany na podstawie Protokołu przekazania łodzi.
2.Oferent zobowiązuje się m.in. realizacji questu wodnego pn. ,,Nad Świętym Jeziorem” i zobowiązuje się do używania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem.
3.Oferent ponosi również odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników organizowanych przez niego rejsów.
4. Po zakończeniu użytkowania łodzi Oferent przekaże ja Zamawiającemu w oparciu o protokół odbioru.

V. WARTOŚĆ I SPOSÓB ROZLICZENI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Za udostępnienie łodzi celem realizacji przedmiotu zamówienia Oferent wpłaci na rzecz Zamawiającego kwotę minimum 20 000,00 PLN.
2. Przekazanie zaoferowanej kwoty nastąpi w ramach działalności odpłatnej pożytku publicznego Zamawiającego w czterech transzach tj. I transza płatna do 30.06.2025r.; II transza do 31.07.2025; III transza do 31.08.2025 r i IV transza do 30.09.2025r.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Podmioty, które spełniają następujące warunki: Oferent musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie w realizacji rejsów łodzią motorową, wymagane min. 2 lata prowadzenia działalności w tym zakresie.

VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OFERT
Oferent musi złożyć ofertę na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą co najmniej:
a) Dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, NIP, REGON, KRS o ile dotyczy)
b) Opis nawiązujący do opisu przedmiotu zamówienia
c) Termin realizacji zamówienia
d) Termin ważności oferty
e) Podpis i pieczęć oferenta lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu.
f) Datę sporządzenia oferty
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie muszą być załączone do oferty:
a) Oświadczenie dotyczące doświadczenia lub rekomendacje dwóch podmiotów, którym świadczone były podobne usługi.
3. Zasady odrzucenia oferty.
Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania;
b) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowym;
c) Zamawiający na etapie weryfikacji oferty stwierdzi podanie nieprawdziwych informacji przez Oferenta;
d) została złożona częściowa oferta niespełniająca wymogu wykonania całego zadania
e) złożona została po terminie składania ofert wskazanym w zapytaniu ofertowym.

VIII. KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego z przyczyn formalnych i które spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
2. Ocena ofert nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
a) 100 % najwyższa zaproponowana cena za realizację zadania
3. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wnioskodawcy w ocenie w/w kryterium wynosi 100 punktów, przy założeniu, że cena zawiera wszystkie koszty związane z realizowanym przedmiotem zamówienia, związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, zyskiem Wykonawcy,
wszystkimi podatkami i opłatami wymaganymi przepisami.
4. Zamawiający powierzy wykonanie zamówienia Oferentowi, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.

IX. TERMIN, MIEJSE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać drogą pocztową/ kurierem na adres:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie”
Ogonki, ul. Letniskowa 13
11-600 Węgorzewo
Z dopiskiem: Oferta na organizację rejsów housebatem.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu w terminie od 02 kwietnia 2025r. do 14 kwietnia 2025r., do godziny 15.00. W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data dostarczenia oferty do biura Stowarzyszenia.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wiolettą Banasiewicz tel.: 797 805 688,
e-mail: dyrektor@mazurylgr.pl

X. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną, najkorzystniejszą pod względem ceny ofertę.
3. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert. Oferent w przypadku otrzymania zapytania, zobowiązany jest udzielić wyjaśnień w trybie i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający o wyborze najkorzystniej oferty powiadomi Oferentów pisemnie lub mailowo.
5. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniej ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia kolejnego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian istotnych postanowień umowy zawartej w ramach niniejszego zapytania z wybranym Oferentem w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważniania postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
8. Postępowanie ulega unieważnieniu w przypadku braku złożenia co najmniej jednej oferty zgodnej z zapytaniem ofertowym.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważniania postępowania i nie dokonania wyboru żadnej z ofert bez podania przyczyny.

Do pobrania: